Întrebări frecvente
ÎNTREBĂRI GENERALE
1. Ce este proiectul E.M.B.R.A.Y.S.?
E.M.B.R.A.Y.S. este acronimul care sumarizează esența și scopul proiectelor individuale: agendele – jurnal, programele pentru dezvoltarea personală și…
Emoții pozitive
Mulțumire de sine
Bunăstare emoțională
Recunoștință
Autocunoaștere și acceptare a propriei persoane
Y.S. – Yourself
Este un joc de cuvinte, o contopire a cuvintelor din limba engleză EMBRACE YOURSELF, care înseamnă ÎMBRĂȚIȘEAZĂ-TE 🙂
2. Care este scopul agendelor - jurnal?
În cadrul proiectului E.M.B.R.A.Y.S. există N tipuri de agende – jurnal, fiecare dintre ele urmărind un scop clar.
- Agenda „Ai grijă de tine” – ……
- Agenda „….” – ………
3. Nu am primit produsele. Ce fac?
Apelează numărul de telefon în timpul programului menționat pe site sau trimite un mesaj la adresa de email. Ambele sunt menționate la pagina de contact.
ACHIZIȚIONARE
3. Cum achiziționez un produs?
Produsele se pot achiziționa direct din magazin sau apăsând pe butoanele „Cumpără acum”. Acestea fac trimitere la magazin.
4. Plata se face cash la livrare sau cu cardul?
Plata se face doar cu cardul pentru orice produs EMBRAYS.
LIVRARE ȘI RETUR
5. Cum are loc livrarea?
Pentru produsele fizice cu livrare în Cluj-Napoca, aceasta se poate face personal dacă cumpărătorul dorește acest lucru.
Pentru livrarea produselor fizice în alte orașe, aceasta se face prin curier în termen de 5-7 zile lucrătoare, costurile de livrare fiind suportate de client.
Pentru programele de dezvoltare personală se face trimitere direct în contul clientului.
6. Produsele se pot returna?
Produsele fizice se pot returna în termen de 14 zile. În acest caz, se primesc integral banii înapoi DOAR dacă produsele NU au fost folosite și NU prezintă urme de deteriorări.
Programele de dezvoltare personală nu se returnează. Acestea rămân valabile în cont cu posibilitatea de a le parcurge oricând.
7. Cum primesc banii înapoi în caz de retur?
Prin transfer bancar.
Pentru orice alte întrebări, completează formularul de mai jos.